Wednesday, December 5, 2012

Will I change?

Att ha en smartphone har länge varit rett främmande koncept för mig. Jag har nöjt mig med att ringa och smsa från en gammal Sony Ericsson. I sex år hade jag den och det funkade nästan helt perfekt. Nu har jag fått en iPhone. Det är ju som en helt annan apparat. Jag har blivit en sån som inte kan slita blicken från telefonen en enda sekund. Kommer jag någonsin ha tråkigt igen? Tåget jag sitter på är fyra timmar försenat och jag är inte ens irriterad. Jag och min telefon har det så trevligt tillsammans! Jag tog ett kort på mig själv tidigare när jag väntade på tåget. Är jag kall? JA! Är jag irriterad? Inte alls.

English: Having a smart phone has been a foreign concept to me for a long time.ive been doing just fine using my 6 year old Sony Ericsson for texting and calling. And it's almost always worked perfectly. Now I have an iPhone. It's a whole different machine! In only 24 hours I've become one of those people who can't take their eyes off the screen for even a second! Will I ever be bored again? The train I'm on is delayed 4 hours and I'm not even bothered. My phone and I are having a grand ol' time. I took a picture earlier of myself waiting for the train. Am I cold? Heck YES. Am I bothered? Not even remotely.

Completely mesmerized

No comments:

Post a Comment