Wednesday, November 21, 2012

Erikshjälpen Strikes Again!

Förr brukade min mamma ta mig till olika mysiga second hand affärer i Stockholm. Jag gick runt och rynkade på näsan och vågade knappt röra kläderna. "Äckligt" tyckte jag. Tänk hur man förändras, va? Nu står jag i KÖ utanför Erikshjälpen varje onsdag och lördag och river runt som en annan dåre. Jag tror nästan att halva min garderob är därifrån.
Kolla in dom här. 55 spänn, knappt använda, och passar som en handen i handsken foten i tofflan. Kan du tänka dig hur glada mina fötter blev?

English: Back in the day my mom used to bring me to different cozy vintage shops around Stockholm. I walked around with a frown and barely touched the clothes. "Gross" I thought. It's weird how you change, huh? Nowadays I stand in line outside of Erikshjälpen every Wednesday and Saturday and dig around like a savage! I think almost half my wardrobe is from there.
Check these out. 8 bucks at, barely used, and fit like a glove slipper. Can you imagine how happy my feet are?




I admit they're not the prettiest of slippers... 

No comments:

Post a Comment