Friday, October 26, 2012

You scared yet?

Det är viktigt att man blir lite rädd åtminstone en gång under Halloween. Även om man måste skrämma sig själv! Kanske kan man läsa en ruskig bok... eller så kan man titta på en läskig film... eller varför inte gå ner i källaren när lampan är släckt! Usch nej... för mig räcker det med att gå förbi den här typen! Och dessutom tror jag han är lite sur för jag tömde hans innehåll och slängde in det i ugnen på 150ºc i 20 min. Det var uppskattat av alla utom han.

English: It's important to get a little scared at least once during Halloween. Even if it means you have to scare yourself. Maybe you can read a scary book... or watch a spooky movie... or why not go down in the basement with the lights off! Ugh no... for me walking past this guy is enough! Besides, I think he's a bit bitter because I emptied his insides and threw them in the oven at 300ºf for 20 min. It was appreciated by everyone but him. 


"You ate my guts... Tonight I'll eat yours.." 
Surprisingly yummy pumpkin innards! 

No comments:

Post a Comment