Monday, January 21, 2013

Coffoney Fask (coffe-honey-face-mask)

Ok jag skrev förut om en ansiktsmask av honung och citron. Den var jättefräsch och enkel att sätta på och den gjorde huden o-torr och len. Iaf hör upp för här kommer ett nytt recept: Gägga ihop kaffesump och honung till en inte så lös smet och kleta ut i ansiktet. Varning: du kommer se ut som att du har bajs i hela trynet. Jag lät min sitta tills den torkade. När jag tvättade bort den gnuggade jag runt kaffesumpet lite extra, typ som en peeling. Alltså jag känns typ som en nyfödd bebis. Jag kan fortfarande inte sluta klappa mig själv på kinderna i förundran. Rekommenderar starkt!

English: Ok so the other week I wrote about a face mask made of honey and lemon. It was super fresh and easy to apply and it gave awesome results. Anyway listen up because here comes a whole new recipe: Mix your left over coffee grounds with some honey to form a paste thick enough to stick to your face. Warning: you will look like you have your face full of poop. Anyway I let mine stay on until it dried. When I washed it off I made sure to rub the coffee grains around, like a peeling mask. I swear my skin feels like a newborn baby's. I still havent stopped touching my cheeks from amazement. Strongly recomended!



Boo! 


It seriously looks like I fell face first into a pile of cow poop

No comments:

Post a Comment