Friday, October 19, 2012

A fuzzy old band aid.

Kalla mig en gammal tant, men vanlig basic halsduksstickning är ett trevligt tidsfördriv. Här är min senaste masterpiece in the making. Håll ögonen öppna för resultat! 
Min senaste halsduk hade jag köpt fint garn till i LA och den blev jättefin. Men så råkade jag slänga in den i tvättmaskinen av ngn anledning och när den kom ut såg den ut som ett luddigt, hårt gammalt plåster. 

English: Call me an old lady, but casual scarf knitting is a nice and cozy pastime. Here is my latest masterpiece in the making. Stay tuned for the final result!
The last scarf I made I had bought really nice yarn for in LA. It turned out really nice but for some reason it ended up in the washing machine and came out looking like a fuzzy, stiff, old band aid. 

How do you like my grandma's rug?

1 comment:

  1. It looks like a 70s rug.... Love it! And can I get a scarf? Oh wait I live in a city where winter means 30 degrees.

    ReplyDelete